Vi har hele tiden enormt mye besøk på hjemmesiden vår, noe vi synes er superhyggelig. Det er stas at så mange henger med oss på tur, leser reisebrev, de tekniske artiklene, og ikke minst betraktningene vi legger ut.

Svar på kommentarer og spørsmål

Daglig kommer det meldinger, kommentarer og e-poster til oss med spørsmål om våre erfaringer på bobilrelaterte ting. Vår filosofi har vært at alle skal få svar, enten vi kan noe om emnet det blir spurt om eller ikke. Det er normal høflighet å gi et svar når man blir spurt om noe. Det samme gjelder siden vår på Facebook, vi prøver så godt vi kan å svare alle der også.

Beklager til deg som ikke får svar

Ja, dette skjer dessverre fra tid til annen. Det har blitt et daglig rituale å gå gjennom finnsummetone e-poster, se etter nye meldinger og kommentarer på både facebook og hjemmeside, men dessverre hender det at vi overser en og annen melding. Har du ikke fått svar på en henvendelse eller melding så er det rett og slett fordi vi har oversett den, og det beklager vi.

Vi håper at dere fortsetter å sende oss kommentarer og spørsmål, det er inspirerende og hyggelig å høre fra dere som følger oss. Som sagt, vår filosofi er at alle henvendelser skal svares på. Dette har vi tenkt å fortsette med.

Tone & Finn

Translate »
%d bloggere liker dette: